Nasıl Reklam Verebilirim ?: Twitter’da Nasıl Reklam Verilir?

Twitter’da Nasıl Reklam Verilir?

 Twitter’da reklam vermek, tek tek tweetleri veya belirli hedeflere adanmış kampanyaların tamamını tanıtmanıza olanak tanır. İşletmeler, uygulama yüklemeleri, video görüntüleme sayısı ve site dönüşümleri dahil olmak üzere sekiz farklı hedef arasından seçim yapabilirler. Bununla birlikte oluşturdukları her reklam kampanyası için kitle hedefleme ölçütleri belirleyebilirler.

Twitter’daki erişiminizi genişletmek ve takipçi listenizi büyütmek için organik çabalarınızı Twitter’ın doğrudan platformda oluşturduğu ücretli tanıtım fırsatlarıyla tamamlamayı düşünün. Twitter reklamlarını kullanmak, tweetlerinizi henüz takip etmeyen kitlelerin önüne getirmenin kolay bir yoludur. Bu da özellikle işletmeniz için yeni potansiyel müşteriler oluşturmak için yararlıdır.

1. Twitter Reklam Hesabını Oluşturun

Daha önce hiç Twitter reklamı kullanmadıysanız bir hesap oluşturmanız gerekir. Twitter hesabınıza giriş yaptıktan sonra ads.twitter.com adresine gidin. Ülkenizi ve bulunduğunuz saat dilimini girdikten sonra onay butonuna basın. İşte bu kadar! Artık bir Twitter reklam hesabınız var. İlk reklam kampanyanızı oluşturmaya başlayabilirsiniz.

2. Hedefinizi Seçin

Twitter reklam kampanyaları belirli işletme hedeflerine dayanmaktadır. Bu nedenle yapmanız gereken ilk şey Twitter reklamlarınız ile neyi başarmak istediğinize karar vermektir. Dikkatlice düşünün. Çünkü seçtiğiniz kampanya hedefi hangi etkileşim türleri ve hangi eylemler için ödeme yapacağınızı belirleyecektir.

Bu nedenle daha ileri gitmeden önce bu özel Twitter reklam kampanyası için sağlam sosyal medya hedeflerinin ve daha spesifik hedeflerin bulunduğundan emin olun. Bunun için aşağıdaki hedefler arasından bir seçim yapmayı düşünmelisiniz:

  • Bilinirlik: Tanıtılan tweetinizi en fazla sayıda kişinin görmesini istersiniz. 1000 gösterim başına ödeme yaparsınız.
  • Tweet etkileşimleri: Öne çıkarılmış tweetlerinizle etkileşimi en üst düzeye çıkarmak istersiniz. Tüm etkileşim türleri (retweetler, yanıtlar vb.) için yalnızca her bir kullanıcıyla ilk etkileşim için ödeme yaparsınız.
  • Takipçiler: Twitter kitlenizi oluşturmak istersiniz. Her yeni takipçi için ödeme yaparsınız. Ancak retweet ve beğeniler gibi diğer etkileşimler için ücretlendirme söz konusu olmaz.
  • Site tıklamaları veya dönüşümleri: Kullanıcıların sitenize gitmesini ve işlem yapmasını istersiniz. Tıklama başına ödeme yaparsınız.
  • Uygulama yüklemeleri: Kullanıcıların uygulamanızı yüklemesini istersiniz. Her uygulama yüklemesi için ödeme yaparsınız.
  • Uygulama ile yeniden etkileşim: Uygulamanıza zaten sahip olan kişilerin uygulamayı açmasını ve kullanmasını istersiniz. Her bir uygulama tıklaması için ödeme yaparsınız.
  • Öne çıkarılmış video görüntüleme sayısı: Kullanıcıların videolarınızı veya GIF’lerinizi izlemesini istersiniz. Her video görüntüleme için ödeme yaparsınız.
  • Yayın için video görüntülemeleri (videodan önce gösterilen reklam): Twitter’ın premium içerik ortaklarından videoların başında kısa bir video reklam yayınlamak istersiniz. Her video görüntüleme için ödeme yaparsınız.

Twitter kampanyalarının seçimi Twitter reklam yöneticisini açtığınızda ilk göreceğiniz şeydir. Kampanyanız ile gerçekleştirmek istediğiniz hedefi tıklayın. Bu sizi kampanya oluşturma sayfasına götürecektir. Burada kampanyanızın adını, ödeme yönteminizi bütçenizi ve kampanyayı ne zaman başlatacağınızı belirleyebilirsiniz.

Bu ekranda belirlediğiniz bütçe kampanyanın tamamı, günlük veya her ikisi için ödemek istediğiniz toplam tutardır. Belirli bir teklif tutarını daha sonraki bir adımda belirlemiş olacaksınız. Seçimlerinizi yaptıktan sonra İleri butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

3. Reklam Grubunu ve Teklif Vermeyi Seçin

Şimdi reklam grubunuzu oluşturma sayfasında olmalısınız. Reklam grubu nedir? Kampanyanızın bir alt kategorisidir. İlk Twitter reklam kampanyanız için muhtemelen bir reklam grubuna bağlı kalmak istersiniz. Ancak Twitter reklamlarında daha bilinçli hareket etmeye başladıkça, farklı kitleleri hedeflemek, farklı reklam ögelerini kullanmak veya farklı bütçeleri ve zamanlamaları test etmek için kampanyanızı bölebilirsiniz.

Bu sayfada, her katılım (etkileşim, video görüntüleme vb.) içi ne kadar ödemek istediğinizi seçersiniz. Otomatik teklif vermeyi seçerseniz Twitter bütçenizi temel alarak en iyi sonuçları en düşük fiyata almak için teklifinizi otomatik olarak ayarlar. Bu, yeni Twitter reklam verenlerinin başlangıçta kullanabileceği en iyi özelliklerden biridir.

  • Otomatik teklif – Bu teklif türü, Twitter’ın kitlenizin reklam içeriğiniz ile her etkileşime girişinde size en uygun maliyetli tutarı belirlemesine izin vermektedir. Twitter’ın size sunduğu maliyet, reklam grubunuzun bütçesine ve kitle parametrelerine göre değişiklik gösterecektir.
  • Maksimum teklif – Bu teklif türü, kitleniz reklam içeriğiniz ile her etkileşim kurduğunda ne kadar para ödemek istediğinizi tam olarak kontrol etmenizi sağlar.
  • Hedef teklif – Bu teklif türü, kitlenizin reklam içeriğiniz ile her etkileşim kurduğunda, reklam grubunuzun bütçesinden Twitter’ın size ne kadar para ayırmasını istediğinizi belirlemenize olanak tanır. Belirlenecek olan miktar, kitlenizdeki her bir reklam yerleşiminin günlük ortalama maliyetini yansıtacaktır.

Teklif tutarlarını kendiniz kontrol etmek istiyorsanız arayüz size başkalarının ne ödediğine göre önerilen teklifleri gösterecektir. Seçimlerinizi yaptıktan sonra İleri butonuna tıklamanız gerekmektedir.

4. Reklam yerleşimini seçin

Twitter, öne çıkarmak için seçebileceğiniz mevcut tweetlerinizin bir listesini gösterir. İsterseniz özellikle reklamınız için yeni bir tweet oluşturmayı seçebilirsiniz. Ekranın sağ tarafından reklam yerleşiminizi seçebilirsiniz. Seçiminizi yaptıktan sonra İleri butonuna tıklamalısınız.

5. Kitlenizi Hedefleyin

Twitter, reklamınız için doğru kitleyi seçmenize ve bütçenizi en düzeye çıkarmanıza yardımcı olacak bir dizi hedefleme seçeneği sunar. Kitlenizi cinsiyet, yaş, yer, dil ve teknolojiye göre tanımlayarak demografik hedefleme yapabilirsiniz.

We love google good this

https://inssbcaravanfire894.blogspot.com https://forssbsuspensionof986.blogspot.com https://tossbchinabiden933.blogspot.com https://tossb...